Forum |Klan Bel'far|
Witaj w Świątyni mHroku, Panteonie dziwności i oryginalności
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

inne rpg x3

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum |Klan Bel'far| Strona Główna -> Lochy.....
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zhur Bel'Far
Hebabowy Wpierdalacz



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/18
Skąd: z mglistej konstelacji lodu ..khem khem ;]

PostWysłany: Sob 17:16, 19 Sty 2008    Temat postu: inne rpg x3

sami widzicie że D&D ssie ( greeting 4 3nd3r Evil or Very Mad )...

także.hu hu. sącząc piffko na ruinach wpadł mi do głowy pomysł x3 ot , czy dobry - oceńcie sami :P

prawie w pełni fabularna sesja osadzona w świecie imperium. raczej bez nicków "realnych" ( pomijając Hagena .... xDDDDDD ).

mechanika w teorii ;]
prosty podzaił na 3 kasty - złodziej , kapłan i woj; wszelkie rzuty opierałyby sie na k6.

- życie - na początku x k6 , co poziom - + k6.

- 3 staty:
* defensywa
* atak
* magia
, do każdeego z nich co poziom dochodziłóaby jeden punkt.

- ekwipunek dodawałby do statów , acz niewiele. tym sie moge zajać jak wyrazicie zainteresowanie ;]

- ilośc PD - 10 na 1 , 20 na 2, 40 na 3 itd., przydzaił to kwestia otwarta dla mistrza ;]

.
mechanika w parktyce

1. walka
atak:rzut k6 + statystyka + bron
musi być większe od
obrona: rzut k6 + statystyka + zbroja

..wszyscy tu wie3my o co kaman, także nie pozostawia to chyba wątpliwości ;]

2. próby ..(ble ble . wiadomo )

np - sztampowe otwarcie dzwi ;]

k6 + bonus ze statystyki x2 vs "stopień trudności" ( wartość ustasolna przez MG ;] )


noo ... i tyle O.o smierć byłaby śmiercią , żeby się nie bawić w pierdoly , kolejnośc byłaby kwestią profesji/ rzutu k6 ;]







co do świata, to honestly nawet jeśli był gdzieś opisany i wyłuszczony , to góry pelori zdają się być terenem dziewiczym , w ogóle nie zbrukanym sadyzmem MG Confused


piszcie co uważacie - dziś i jutro mam czas ew zacząc ;]





.aaaa. szczegóły jak będzie po co ;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zhur Bel'Far dnia Sob 17:16, 19 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ninde
mHroczno-rHóżowa



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/18
Skąd: ...znikąd

PostWysłany: Sob 17:24, 19 Sty 2008    Temat postu:

jeeeeeeeej Zhur mistrzem Razz ja jestem na tak, bo sie nie znam tak wiec szczerze mówiąc cokolwiek mi nie przedstawicie, ja bede na tak >.>

Sad' tya .........................
nie wymagaj ode mnie dyskusji na tematy na których sie nie znam, czyli rpg i filozofia
pseplasam Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ninde dnia Sob 17:54, 19 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vertex
EMO



Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 561
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 8/18
Skąd: Skądinąd.

PostWysłany: Sob 17:27, 19 Sty 2008    Temat postu:

Trzeba by bło potestować, szybko i powierzchownie przeycztałem, ale pd nie może być 10 20 30 40. Zabijasz smoka i 100lvli? ~10 20 40 80 160...

walka ok, ale jak liczysz dmg? odjemujesz KP od efektu końcowego?

rozpisz magię.

1 pkt na lvl to bez sensu, (1xk6)/2 na primary stats ( woj atak, złodziej def, kapłan(nie lepiej mag? :E) magia) (1xk4)/2 na resztę. Dodałbym k4 jak na takich wartościach małych gramy.

ale pomysł fajny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lynwith
siątkiem nie jestem więc Lynuś :P
siątkiem nie jestem więc Lynuś :P



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 1996
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/18
Skąd: já jsem produkt made in HELL

PostWysłany: Sob 17:29, 19 Sty 2008    Temat postu:

wwww rrrrr ttttt eeeee ( no wreszcie trafiłem w to e ) a dlaczego tylko trzy profesje ? znaczy w sumie wszystko ladnie pieknie i tak byleby w cos zagrac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zhur Bel'Far
Hebabowy Wpierdalacz



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/18
Skąd: z mglistej konstelacji lodu ..khem khem ;]

PostWysłany: Sob 17:38, 19 Sty 2008    Temat postu:

Trzeba by bło potestować, szybko i powierzchownie przeycztałem, ale pd nie może być 10 20 30 40. Zabijasz smoka i 100lvli? ~10 20 40 80 160...

A kto powiedział że przytost EXP'a będzie duży ?? :P :P :P jak stio wyraźnie napisane , mg decyduje x3 możesz dostać 1 za przeciwnka , 1 zsa zamek , jeden za w chuj trudną misje :P


walka ok, ale jak liczysz dmg? odjemujesz KP od efektu końcowego?


a, racja. o dmg zapomniałem. to przy profesji opisze. ale nie będzie trudne bo ma być to jak najbardziej przejrzysty system :P

rozpisz magię.

dwa razy napisałem w powyższym poście że szczególy przy waszym zainteresowaniu

1 pkt na lvl to bez sensu, wręcz przeciwnie. jak najprostsze i jak największa różnica pomiędzy postaciami na wyższych lvlach. ale o tym później.
(1xk6)/2 na primary stats nie , jak zobaczysz opis profesji będziesz wiedział - why.
( woj atakdef ;], złodziej def atck ;] , kapłan(nie lepiej mag? :E) magia)nie. nie lepiej dhn bo bogowie. (1xk4)/2 na resztę. Dodałbym k4 jak na takich wartościach małych gramy. o to właśnie chodzi. zginąć ma być łatwo , a róznice między lvlami mają być znaczące :]

ale pomysł fajny wiem Laughing



Bro - 3 profesje bo nie ma sensu żeby sie pieprzyć z mnóstwem profesji i resztą pierdół ;]


aaaaaa.... kto co pisał w tym poscie bo się pogubiłem Laughing
to na kolorowo to Ver , to na biało - to ja


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zhur Bel'Far dnia Sob 20:18, 19 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vertex
EMO



Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 561
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 8/18
Skąd: Skądinąd.

PostWysłany: Sob 17:44, 19 Sty 2008    Temat postu:

hmm... ja bym to urozmaicił i tak. bo granie w takie proste gry to jak 10000 lvlów tower defensa, gdzie zawsze biegnie peon, tylko zmienia mu się hp

rasy, modyfikujące staty, więcej klas, też mod staty, ale zostawić 3 staty.
więcej hp. Przy broni +1, 2 magii(x2) i rzucie na k6=6 nie ma szans, żebyś przeżył tury.
min 2k6 na 1 lvl, +1,5xk6(k6+k4?)

jak coś więcej napiszesz, a warto, bo to pójdzie szybciej to poszukam błędów, luk, potestuję chętnie, mnie pasi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zhur Bel'Far
Hebabowy Wpierdalacz



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/18
Skąd: z mglistej konstelacji lodu ..khem khem ;]

PostWysłany: Sob 20:12, 19 Sty 2008    Temat postu:

co do "łatwości" - o to chodzi ;] mam w (_!_) D&D i komplikacje, walka ma być tylko dodatkiem. jeśli nacisk bedzie głownie na fabułe , to po cholere skomplikowany syustem ? a i jak masz np broń +1 i znajdziesz + 3 to jest frajda że hej O.o ale ale.


Złodziej
początkowe zycie( start HP)- 3k6
atak bazowy - 3
defens bazowy - 1
magia bazowa - 2

woj
start HP - 4k6
atack - 2
def - 3
magia - 1

kapłan
start hp - 2k6
atak - 1
def - 2
magia - 3

co lvl - + 1 do WYBRANEGO stata i + k6 HP.




magia
po każdej medytacji (huh , jak to ładnie brzmi. medytacja musi trwać k6 godzin x3 ) mag ma x*k6 czarów, po ich zużyciu musi odpocząc.[pomedytować x_X]. rzucenie każdego czaru to

czary:
- anatema - odejmuje przeciwnikowi x* defensywy [ do końca walki , żeby sie w gównie nie zagrzebać ;]
- gloria - dodaje sojusznikowi x*ataku [ jak wyżej]

w/w czary rzuac się tylko raz na danego przeciwnka pomiędzy medytacjami

- afirmacja - zadaje jednemu przeciwnkowi k4 + x* dmg.
- emanacja - zadaje k6 przeciwnikom x* dmg.

gdzie x* oznacza poziom.

przy 5 lvl będzie dodatkowy czar zależny od Bóstwa.
mag będzie rzucał k4 , gdzie 1- Therion , 2 - Evil or Very Mad, 3 - ten trzeci ,a 4 - ni ma czaru x3 ale te czary to l8tr ;)

błogosławieństwa Bóstw:
(kapłan otrzymuje je po wyborze bóstwa.)
Therion - + 1 do dmg afirmacji
3nd3r ( zwany dalej Evil or Very Mad ) - + 1 do anatemy
Ten Trzeci - + 1 do glorii
mag [ kapłan który postanawia sam dojść do wiedzy] - + 1dmg do emanacji




niżej : Z - Złodzieje , k - Kapłan , W - woj

zbroje ( by now tylko pare pierwszych ;] )

1lvl - Kirtle - + 1 do def Z,W,K
1 lvl - sukmana - +1 czar między medytacjami, K
3 lvl - Kolczuga - + 2 do def. Z,W,
3 lvl - Skórznia - + 1 do def , + 1 do Mag. Z,W. K - 4 Lvl
etc....

Zestawy : (ochrona łba, rąk i nóg. nie widze sensu żeby się tu rozdrabniać )
1 lvl -zestaw konnego - +1 do def. Z,W
1 Lvl - Zestaw maga - +1 czar miedzy medytacjami K
3 lvl - zestaw piechura - +2 def + 1 do magii Z,W
etc ......

bronie
1 lvl - puginał - + 0 do ataku , k6+1 Z,K,W
1 lvl - toporek - +1 do ataku, k6 Z,W
1 lvl - różdzka z włosiem lykantropa :H - + 1 do magii, k4-1 dmg wręcz K,Z
3 lvl - Sihil - +1 do ataku, k6+2 z,W
3 lvl - flamberg - + 2 atak,k8 W



to by było na tyle. przykład walki :
bierzemy staty , to jasne .

2 lvl kapłan Evil or Very Mad( 13 Hp, A:1, DRazz, M:5 ; kirtle + Zestaw maga + różdzka z włosiem lykantropa, na 2 lvl kapłan dodał 1 do magii , czar afirmacja - k4+2+? )
vs
1 lvl woj( 14 HP, ARazz. D: 5, M:1 ; Kirtle + zestaw konnego + toporek
, toporek - k6+? dmg.

1 tura ;]
obydwie strony rzucają k6 na to , która atakuje pierwsza. modyfikatorów z otoczenia nie ma , w szczególnych wypadkach mogą się pojawić. mag - 1 , woj - 5. woj atakuje pierwszy.

atak woja - 6 ( k6- wyszło 3 + 3 z stat. i broni )
vs
obrona K - 7 (k6 - wyszło 4 + 3 z stat. i zbroji )
atak nieudany

magia K - 11 ( k6 - wyszło 6 + 5 z stat. i stuffu )
vs
magia W - 2 ( k6 - wyszło 2 + 1 z statu )
atak magią udany:
teraz obliczamy obrażenia - czar kapłana zadaje k4+2(bo drugi poziom) ORAZ nie wspomniane wcześniej obrażenia. czyli od bazowej statystyki magii atakującego ( w tym wypadku 4) pdejmujemy bazowa stat. magii atakowanego ( w tym wyapdku całe 1 ;] ), i z maty wychodzi 3 . te 3 traktujemy jako dodatkowe obrażenia.
teraz taka mała dygresja. oczywistym zdaje sie że magia jest pięta achillesową woja , tak jak poniekąd obrona - złodzieja. ze statystyk jasno wychodzi że mag jako jedny nie ma problemów z obroną ( bo ma bazowe 3 magii i 2 def) - zauważcie jednak że jest ten stan rzeczy równoważony przez mała ilośc życia u kapłana.a.jak pisze "mag" mam na myśli "kapłan" , rzecz jasna kontynuując ten malutki wtręt - w ten sposób uzyksujemy praktycznie niezniszczalnośc wyższo lvlowych postaci wobec niższo lvlowyh , i to mi chodziło ;). no. ale ale.
wracamy do obrażen - nasz Kapłan zada więc k4 + 2 + 3 obrażeń. jako że na k4 wyszło mi 4 , to daje to końcowe obrażenia napoziomie 9. dużo , nee ? i tak ma być.

Woj traci 9 Hp , zostaje mu 5 z 14

Tura 2
inichjatywa - mag : 2 , woj : 5, zaczyna woj (ale możemy teżzałożyć że rzut przed pierwszą turą jest wiążący na cała walke )

atak woja - 8 ( 5 na k6 i 3 z staut i broni )
vs
def kapłana - 6 ( 3 na k6 i 3 ze statów i broni)
atak udany

obliczamy DMG wg znanej nam zasady: woj zadaje k6 , wyszło 3 z rzutu, obliczmy teraz czy coś z odporności wejdzie - od bazowego ataku woja[2] odejmujmey bazowa obrone kapłana [2] co daje 0 ;] tak więc - woj nie zadaje dodatkowych obrażeń. teoretycznie - grdyby wyszła wartośc ujemna -1, to od obrażen odejmujemy -1 ;)

kapłan traci 3 HP. zostaje mu 10 Hp.

widząć przewage konkurenta , woj zaczyna uciekąc , kpapłan zaś posyła za nim pożegnalną afirmacje.


no. to tyle by now nmacie pytani ? xDDDDDDD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lynwith
siątkiem nie jestem więc Lynuś :P
siątkiem nie jestem więc Lynuś :P



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 1996
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/18
Skąd: já jsem produkt made in HELL

PostWysłany: Sob 20:34, 19 Sty 2008    Temat postu:

ja rozumiem wszystko

jak mniemam cech nie ma ? a na np. otwieranie zamków rzuca się - k6 + statystyka jedna z 3 - trudnosc testu ustalana przez mg ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vertex
EMO



Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 561
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 8/18
Skąd: Skądinąd.

PostWysłany: Sob 20:43, 19 Sty 2008    Temat postu:

Ładnie ^^

Ja w poniedziałek poczytam szczegółowiej i porobię symulacji jak będzie potrzeba xE


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zhur Bel'Far
Hebabowy Wpierdalacz



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/18
Skąd: z mglistej konstelacji lodu ..khem khem ;]

PostWysłany: Sob 20:45, 19 Sty 2008    Temat postu:

a , właśnie. próby.

złodziej - ma bazowe 1 do prób spotrzegawczości/zwinności itd
wooj - bazowe 1 do prób siłowych i wytrzymałościowych
kapłan- bazowe 1 do inteligencji i myślenia itd .

co poziom każdej profesji zwiększa sie to o 1 , także na 3 lvl będzie 3 itd itepe.

6 zawsze oznacza sukces, a gdyby np mag chciał wyważyć drzwi albo woj rozpracować zamek , to rzucają k6 i jeśli wyjdzie 6 to sukces.

np

podchodzcie do drzwi ze stali w mocnej futrynie. wszystkie elemnty mają trudność 5 , o czym wiecie.złdziej próbuje otworzyć zamek , jest na 1 lvlu i wychodzi mu 3. także 1 +3 daje mniej niz 5 - czyli (_!_).
woj próbuje je wyważyć , jest na 2 lvl , ma więc 2 na wyważanie - na k6 wyrzuca jednak 1 , co nie tylko daje za mało , bo 3 , ale też jest pudłem krytycznym - woj osuwa sie na ziemie ze straskanym ramieniem i niemożnościa ruszania ręką na 2 godziny.
drugi złodziej ząs postanawia też te drzwi wyważyć, co mutam. wyrzuca 6 , przelatuje przez drzwi - po uderzeniu woja drzwi obluzowały sie w framudze i wymgały lekkiego tylko pchnięcia.

tya tya , wiecie o co kaman



co do walki jescze - tam jestem przeciwny krytykom , chyba że nalegacie.mam pomysł jak to zrobić ale to może w chuj skopmlikowaćgre ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lynwith
siątkiem nie jestem więc Lynuś :P
siątkiem nie jestem więc Lynuś :P



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 1996
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/18
Skąd: já jsem produkt made in HELL

PostWysłany: Czw 0:24, 07 Lut 2008    Temat postu:

oto rozpiska łuków i strzał

łuk krótki + 1 do ataku + 0 do obrażeń od 1 lvl
łuk długi + 1 do ataku + 1 do obrażeń od lvl 3
łuk refleksyjny + 2 do ataku + 0 do obrażeń lvl 6

amunicja

strzały z grocikami platynowymi 1k4 obrażeń + 1
strzały z grocikami srebrnymi 1k6
strzały z grocikami ametystowymi 1k6 + 1


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lynwith dnia Czw 11:35, 07 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum |Klan Bel'far| Strona Główna -> Lochy..... Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin